به دلیل مشکلی که در بخش فنی اجرا پیش آمد، آونگیِ پرفورمن کار شل شد و همان باعث فرو رفتن بخشی از صورت و دستِ وی با روغن سوختۀ حوضی شد که ۴۴ سال قبل توسط هنرمند فقید ژاپنی «نوریوکی هاراگوچی» در مرکز این موزه خلق و نصب شد و امروز از آن به عنوان تنها نمونۀ این اثر هنری یاد میشود.
حدود نیم قرن بعد از آن، اجرایی که در موزه هنرهای معاصر تهران یک رسم در زمان افتتاح نمایشگاههای این موزه خوانده میشود، این اثر را بار دیگر به سر زبانها انداخت؛ اما این بار بخاطر هشدار برای آسیبهای احتمالی این حادثه که به اثر هنری و تاریخی «ماده و فکر» موزه هنرهای معاصر تهران وارد شده است.